torsdag 10 oktober 2013

På väg.......

Håller på för fullt att förbereda mig för att jobbskugga pedagogista i Bassa Reggiana. Känns som ett viktigt och värdefullt tillägg i att kunna se HURET och skapa en ökad förståelse för HUR PEDAGOGISTAN KAN BIDRA TILL BARNS UTVECKLING - LÄRANDE OCH UTVECKLING....
Jag vill också under dessa dagar klura och lära kring hur man kan samordna Pedagogista, atelierista funktionerna i en stadsdel.
Under de tio dagar jag kommer vara i Reggio Emilia skall jag också besöka Remida center och det som känns extra värdefullt är att jag åker inte själv vi är många som kan reflektera tillsammans och sedan bli bärare av upplevelser och nya insikter tillbaka hem känns som jag just nu sprakar av lust att lära mer ........
Så välkomna att följa
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar